سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سایه تجربیات ارزشمند و مدیریت موثر ، شاهد گشایش و رفع موانع ص

 

پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به دکتر سیدرضا فاطمی وزیر صنعت ، معدن و تجارت

03 شهریور 1400 23: 110 خواندن این مقاله 2 دقیقه زمان می برد

فرشاد مقیمی

به گزارش رصد روز، فرشاد مقیمی در پیام خود اظهار داشت: "بدون شک به لطف تجربیات ارزشمند و مدیریت موثر شما ، شاهد گشایش و رفع موانع در وزارت صنعت ، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق های جدید خواهیم بود ، و انشاءالله در سایه همکاری. " "و حمایت دلسوزانه بخشهای مختلف وزارتخانه گامهای اساسی برای پیشبرد اهداف پیش بینی شده در برنامه های شما بر می دارد."

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر عزیز و تحصیلکرده دکتر سیدرضا فاطمی امین ، انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر توانمند ، شایسته و آگاه توسط رئیس جمهور برای سمت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و رای اعتماد محترم مبارک باد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از خداوند منان برای شما وزیر محترم آرزوی موفقیت داریم.

بدون شک به لطف تجربیات ارزشمند و مدیریت موثر شما ، شاهد گشایش و رفع موانع در وزارت صنعت ، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق های جدید خواهیم بود. اصول اولیه انجام خواهد شد.

خانواده صنعت کشور ، به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو ، به عنوان یکی از اعضای مهم چرخه تولید ، از این که مدیریت این بخش از اقتصاد کشور توسط مدیریتی آگاه از بدنه مجرب صنعت ، معدن و تجارت بنابراین ، ضمن قدردانی و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد و توجه به توانایی جنابعالی در تصدی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این زمان ، با همکاری مطمئن هستیم از دیگر اعضای محترم دولت آقای رئیس جمهور ، گشایش های قابل توجهی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد خواهد شد و فرصتی بزرگ به ویژه برای صنعت کشور برای ادامه تلاش برای رونق و شکوفایی اقتصادی وجود خواهد داشت.

بی شک جناب عالی ، شما درد و رنج صنعت و تولید را به ویژه در شرایط سخت کنونی می دانید و برنامه هایی که به این وزارتخانه ارائه دادید ، به ویژه بخشی که مربوط به صنعت خودرو کشور است و مربوط به آن است ، نشان دهنده این امر است ، بنابراین همه هواداران این صنعت فرض بر این است که در سالی که توسط مقام عالی استان به نام "تولید ، پشتیبانی و برچیدن" به درستی تزئین شده است ، در تحقق این برنامه ها که هدف آن ارتقاء کشور و توسعه آن است ، تلاش خواهند کرد. توسعه.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.